“ПриватБанк” запустив технологію голосової біометрії

“Не потрібно витрачати час на традиційні запитання безпеки. Ми впізнаємо вас за голосом” – кажуть розробники функції.

Голосова біометрія (аутентифікація) технологія для створення біометричних голосових зліпків клієнтів, що дозволяє ідентифікувати особу за сукупністю унікальних характеристик голосу та забезпечує додатковий захист рахунків та особистих даних.

Як працює голосова біометрія?

Ви телефонуєте до клієнтської підтримки та починаєте розмову з віртуальним асистентом або агентом. Система розпізнає, що це саме ви, за кілька секунд, поки ви говорите причину дзвінка. Це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань. Чому це зручно:

  • Вам не треба пам’ятати жодних особистих даних для проведення операції на клієнтській підтримці (номери паспорта, рахунків, договорів, карток).
  • Не потребує додаткових зусиль: поки ви озвучуєте своє запитання, система непомітно для вас розпізнає, що телефонуєте саме ви.
  • Скорочується час розмови: у більшості випадків вам не потрібно відповідати на запитання оператора, ви відразу отримуєте консультацію.

ДЕ ЗАПИСАТИ ГОЛОСОВУ БІОМЕТРІЮ?

  • У відділені
  • У чаті “Допомога Онлайн”
  • За телефоном 3700

ЧИ БЕЗПЕЧНО КОРИСТУВАТИСЯ ГОЛОСОВОЮ БІОМЕТРІЄЮ?

Ніхто, крім вас, не може здійснити ризикову операцію, звернувшись на 3700. Банк перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку. Безпека розрахунків забезпечується порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.

ЧИ РОЗПІЗНАЮТЬ ГОЛОС, ЯКЩО ВИ ЗАХВОРІЛИ?

Особливості технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру надасть інформацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями.

Інформацію взято з просторів Інтернету